Meikäläisen ihmispalvelija on ollut syyskuun lopusta ihan tahallaan jossain lentsussa. Eli se on tarkoittanut sitä, että ulkoilut sun muut on ollut hiukan retuperällä. Sitten se vielä kehtaa valittaa siitä, että mut viedään viikonloppusin jo ennen auringonnousua Vesilahdelle peuroja bongailemaan. Kerran se onnistui jopa itekin lähteä mukaan, silloin se oli tosi ylpeänä, kun äijät siellä ihaili komeeta mäyrämiestä. Se, kun on ite sitä mieltä, että mä olen järkyttävän kaameannäköinen elukka. Hahaa, siitäs sai!

Mun ruokkimikseksi on keksitty ( tai, siis mamma keksi...) uusi tapa. Ei siis enää kuivia nappuloita, vaan raakaa lihaa! Jes, mä tykkään! Sekaan sotketaan tietty jotain ihme kasvismössöjä ja muuta... Se on kuulemma parffausta, tiiä siitä sitten.. Kerran mamma kyllä onnistui iskemään Tvailait-huuruissaan ja nuhasena mun kuppiini jauhelihaa, joka oli justiinsa lähdössä kävelemään, ja joka oikein kunnolla lemahti. No, mä vetelin sen kuitenkin, kun nälkä oli ja kai noi ihmiset tietää, mitä ne antaa. No, ei se kuitenkaan ollu mitään haistanu, kun sillä nenä oli ihan tukossa ollu. Siinähän sitten ripaska lensi.. Ja mamma se vaan itkee sitä, ettei se päässykkään joittenkin pesäpallojen keikalle, kun oli kuulemma loppuunmyyty. Pah, sanon mä!

Epämääristä kuvamateriaalia:

Mamma otti mukaan kameran, kun lähettiin metsään rymyämään ja ensilumet tsekkaamaan.

Dinoa ja Alpoa ei saanut samaan kuvaan niin piti kuvata erikseen..

Pikkupartiolainen on aina valmiina toimintaan :D Hampaat tietysti esillä, kuten aina tälläsissä kuvissa..