Kesä tuli sittenkin! Onkohan tuo kuumuus sekoittanut lopullisesti mamman pään? Se otti ja meni ilmoittamaan meidät tokokokeeseen! No, siis olenhan mä todella taitava kaikin puolin, mutta onko se nyt sitten hirmuisen miehekäs laji...? Viime viikonloppunakin se kuskas meikäpojan Tampereen puolelle koiranäyttelyyn. Mulla oli siellä oma häkki mukana ja sieltä mä sitten mulkoilin kulmieni alta kaikkia, ketkä kehtasivat vaan seisoa mun häkin edessä ja jutella jonkun kehässä olevan koiran jaloista. Mä sitten pyörähdin siellä kehässä ja tuomarin mielestä olin liian liioitellun hoikka, joten erittäin hyvä sieltä sitten tuli kotiin viemiseksi. Täti oli myös sitä mieltä, että olen heikosti kulmautunut edestä. Olisi vaan rohkeasti tunnustellut lihaksien alla piileviä salakulmiani :D Tässä vaiheessa luulin  jo, että ollaan kotimatkalle lähdössä, mutta ei minut iskettiin häkkineni odottamaan, kun mamma meni talkoilemaan. Jokusen tunnin, kun olin odottanut kiltisti ja hiljaa, niin mulla kosahti;" Mä haluun pois täältä!". No, aika pian me sitten lähdettiinkin, ja minä pääsin nukkumaan omaan pesääni...